LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

Új arc a csapatban:D

2010.11.02. 21:11 | LPT1 | Szólj hozzá!

 Itt van kérem:)Ő lenne az..éppen ma jutottam hozzá:)

Esétre meg már szétkapta a ujjaimat:D Gitárbetegség:)

Aaaaaannnyira szééép..és olyan jol szól..mellettem fog aludni:)

Bementem a boltba, és egy lépéssel sem tudtam továbbmenni..mutogattak ilyet, olyat..de áá nem..apa szive meglágyult..már ott fogtam volna és rohantam volna haza vele:)De itt van...hmm..még nem tudom hogy pengetem minden nap, ha kettévágja az ujjaimat a kis fém húrjaival..de nembaj..ennyit megééééér:)Rettegj zenei világ..uj tehetség születik!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr822418131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása