LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

Reggeli morfondírozás

2010.09.25. 10:22 | LPT1 | 1 komment

Felébredtem..

Összeszedem a gyogyszereket amiket be kéne vennem..

Nyomogatom a leveleket, piszkálgatom az üvegeket..

Megdöbbenek:

Normális ez igy reggelente??Ez a reggelim már:S

Át kéne gondolni ezeket azt hiszem..

Tegnap voltam pszichiáternél.A körzeti orvos elküldött.Azt mondta, hogy az ilyen agyi események után lehet depresszió.Hát mondom jolvan, ott még ugy sem jártam, megnézzük mit csinálnak..hát..elöször kitöltött egy kiscsaj tesztlapot.Válaszolni kellett kérdésekre.Hogy akartam e öngyi lenni, érzem e ugy hogy szédületes nagy balfasz vagyok, meg pár ilyen kérdés.Ezekkel a tesztpapirokkal mehettem tovább.Ott leültem a dokinö elött, beszélgettünk.Nem sok mindenröl egyébként..Szoval az orvosok elött eltöltött 10 perc után irtak fel xanaxot, meg rexetint.Az a két fél a végén az ez a kettö.Hát olvasgattam itthon róluk..igy a neten.Azéééért...hát na..ez nem gyerekjáték ..

Nem vagyok tul parázós, de ezeken el kéne gondolkozonom, hogy beszedem e öket.Ha valakinek van tapasztalata irhat megjegyzést:)

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr72321847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zimzizim 2011.02.27. 11:50:51

Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled.
süti beállítások módosítása