LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

Egy rövid bejegyzés:)

2011.05.13. 19:27 | LPT1 | Szólj hozzá!

Hát mostanában röstellem magam, nem igazán sikerült blogolnom:)

Pedig történt ez az azért:)Hát voltam mondjuk gyorsulási versenyen Kunmadarason:)Akartam is irni valamit róla, de lefagyott ez a vacak, hiába mentettem, eltünt a bejegyzésem, és akkor tele lett a tücköm, és nem folytattam:)

Pedig jo volt, nem is voltak sokan, és még sosem jártam ilyenen..:)Egész nap ott voltunk a bátyámmal, nem volt nagy napsütés, meg fújt a szél, este éreztem, hogy mintha leégtem volna..hát másnapra sikerült rákvörösnek lennem..:)Pár nap alatt lehámlottam, a végén az volt a szép, hogy a füleim is lehámlottak:D

Most már nagyszerű kis motoros idő van..megyek is délutánonként egy két kört, itt a környéken.Ma már jöttem haza, mert este megyek focizni, erre pont összefutottam egy sráccal, fehérváron ért utol, egy R1 el..:)Hááát..az állat gép..:)Nagyon szépen is nézett ki:)Kérdezte, hogy merre megyek, mondom csak ide fehérvárra.Elmehettünk volna megtépni az utakat..mondjuk így könnyű ismerkedni azért:D

Valami ismerkedős oldalon is meglátogattam egy csajt, az is oda van a motorokért:)

Jahm..tegnap tankoltam.Beálltam a kútra, egy suzuki mögé.Veszem le a sisakom, húzom le a kesztyűm, a suzuki basz egy rükvercet, és nekem jön..Háááááááááááát..na gyerekek, ezt a multkor átéltem, hogy nekem tolattak a lámpánál, de hogy nekijön ez a barom a motornak??

Ráüvöltöttem hogy mit csinálsz b*zdmeg?Erre megáll, előremegy a következő kutra, kiszáll és nézegeti a suzukit.Mondom b*zdmeg rádhajlitom azt a kurva suzukit, nehogy még azt nézd, hogy nem e lett baja, mert lerugdalom a lökháritodat köcsög.Mondom egy bocs vagy valami azért kieshetett volna a szádon.Aztán otthagytam.Elszakadt a cérna na..:)

Szerencséje volt hogy csak a guminak ment neki, meg láttam ahogy hajlította a sárvédőmet, de műanyag , és visszament a helyére.

Na most csak igy hirtelen leirtam egy két unalmas napocskámat, majd még folytatom, ha lesz idöm egyszer valamikor:D

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr912901566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása