LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

Tréning

2010.11.29. 20:24 | LPT1 | Szólj hozzá!

Ma elmentem usziba..

Kipróbáltam, mennyi megy igy hirtelen egy lendülettel..:)

32 hossz..1056 méter...40 perc alatt.:)A végén megpihentem és levezetésnek usztam egy kört a nézöknek..:D

Eddig mindig csodáltam azokat, akik ugy annyit usznak, hogy számolni sem birtam..hát..ilyen annyit uszni..Elöször beugrott egy spajszer a vizbe mellém..(kigyurt gyerek:D) nyomot egy két gyors kört..apa meg csak szelte a habokat..szép nyugodtan, kényelmesen, mellben:)

Pár kör után a gyereknek már igazgatni kellett a szemüvegét, meg kimenni..:)Mondom ez kinos:)Aztán beugrott egy idösebb ficko..nyomott egy kettöt mellettem..Néha megelözött, gyorsba levert..kemény volt..aztán egyszercsak az is eltünt a sávomból..

Én voltam Thomas a gözhajó:D (Ezt levédetem, mert ebböl is gyerekfilm készül:) )

Meg voltam elégedve magammal mindenképpen..:)Szerintem szép volt tölem!:)Söt..éljek:D

Ja igen..a twingot bevittem a kipufogodoktorhoz..26 ropi, az egész kipufogót le kell cserélni:( lassan megduplázom az autó értékét..:) Müszaki volt vagy 32, 4 téli gumi 40, kipu 26..alakul..:)Holnap kész lesz elvileg a kéktigris:)

Na megyek, gitározok egy kicsit..levezetésképpen..

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr552482112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása