LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

Gentlemen start your engines :)

2011.03.15. 21:27 | LPT1 | Szólj hozzá!

Megjött a hétvégére a jó idő:)

Elő is csippentettem a mocit.:)A családdal elmentünk Csopakra, mert ilyen bort, blues, böllér fesztivál volt:)Még jó hogy malac is volt, és nem bökték le a blues cd-t:D

Mocival egész hamar oda lehet érni ahová elindul az ember..:)Egy két előzés, kellemes átlagsebesség éppen csak 90 felett XD

Vittem egy hátizsákban ruhát, hogy átöltözzek, de úgy fújt a szél, hogy mondom..ooo..nem öltözünk át..jó ilyenkor a motoros ruha:)El lehetett benne mászkálni egész nap.Néha még le is húztam a cipzárt, mert melegem volt benne.Nem tudom, ilyen 40 fokban mi lesz?Fekete, meleg mint a dög..kifolyok belőle:D

Talán ez az első ilyen rendezvény, ilyenkor érdemes elmenni.Nem voltak sokan, hozzá lehetett férni mindenhez, lehetett sétálgatni nézegelődni.Közben szólt a blues:) Azt mondjuk úgy szeretem..jó hogy nem tökfőzelék, teve, és tüctüc zene fesztivál volt..:)Azokat nem szeretem..jó a tevéken még gondolkozom:D

Ettem egy fél rőf kolbászt, meg kenyérlángost..jó szalonnásat..:)Nem egy fogyókúrás kör volt, azt elismerem:) Ezután átmentünk Füredre, egy kis sétára, meg megetettük a kacsákat..vittünk kenyeret, bár valahol mintha azt hallottam volna, hogy azt nem kéne beszórni..hát végülis megették a kacsák..Volt egy kettő akit sikerült eltalálni:)Összevissza úszkáltak, úgy nem lehet célozni..:)

Aztán hazajöttünk szépen.A hétvégén még elmentem motorozni, próbálgattam a motort.Elég jól megy szó se róla..:D Volt mondjuk egy jópofa helyzetem, lekanyarodtam az útról jobbra, utána volt egy balos kanyar..én nem tudom mi volt, kanyarodtam, de éreztem, hogy nem ugy kanyarodok ahogy kéne..hopp..jön az utszéle..opopsz...mellette nagy árok..na mondom már láttam magam ahogy gurulok lefelé:)De azért sikerült beszedni a kanyart.Nem értettem magam, hogy mi a f@szé nem döntöttem?Aztán ezután már nem féltem döntögetni..mindig attól féltem, hogy kicsúszik alólam a motor..de aztán már kezdtem érezni, hogy ez nem olyan egyszerű..:)Bírja a kanyart a gép..jó még azért a térdem nem ér le:) Hát van még mit tanulni e téren..ez nem egy simson na..:)

Ja igen..ma hazaértem, sétálok a moci mögött..nézem..hm..hogy log a rendszámom..mozgatom, hát az egyik csavar kijött a tartóból.Holnap majd hazahozom a szerszámos ládámat, aztán visszatekerem..meg ott hátul ami tartja a rendszámot az is laza..azzal is majd kitalálok valamit..Hát mostanában ez lesz a program a hétvégéken..meg ha lesz szabadidőm..:)Meg sok péééénzem..mert azért becuppogtatja a kis R6 os a 7 litert simán:)

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr252742712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása