LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

Társkereső oldal..

2010.11.10. 19:27 | LPT1 | Szólj hozzá!

Hát, el is felejtettem már, hogy hány ilyen társkereső oldalra regeltem be magam.Akkoriban körülnéztem, aha, minden franko és sosem léptem be utána.Múlt héten jött egy levél, hogy üzenetet kaptam..No mondom, megnézzük:) Biztos jön ilyen, hogy "én külföld lány vagyok tetszik kép adj email küldök bikinis kép"..nem tudom ki hogy forgatja le ezeket a leveleket, gondolom valami gugli forditóval..:)Na szóval benéztem, o, hát emberi kéz irta:)33 éves fehérvári.Mik vannak.Jó persze, ez is olyan volt, hogy beszélgetnék veled.Szóval üljek le és irjak egy idegennek, valami szép levelet.Hát jó, nem bánom.Nincs persze kint kép, de nem is érdekes.Irok, válaszol, irok válszol..kérek képet..kapok.Aranyos.Jön a levélben, hogy "felebaráti" szimpátia.Hát ez annyira nem tetszik.

Lement jo pár levél, kérek telefonszámot.Szerinte ez még korai.Ühüm..ez se tetszik.

Szerintem én innentöl úgy elfelejtek írni többet.

Néha ilyen háborus filmben érzem magam:)Amikor mondják, hogy nem ejtünk foglyokat..:)Én meg nem ejtek barátokat társkereső oldalon..

Maradok megint úgy egymagam.Ehm..ilyenkor belegondolok, hogy milyen jó lenne nem egyedül lenni, nagy sóhaj, és el is felejtjük ezt a sztorit.Vagy én nem ugy állok a világhoz, ahogy kéne, vagy mindenki hülye..:)Szerintem valamit hibázok az ismerkedésben, azért nem jön össze.

Egyszer talán ir olyan is aki nem csak aknakeresöt akar az interneten játszani..

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr72439228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása