LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

Jóidő:)

2011.02.08. 19:42 | LPT1 | Szólj hozzá!

A hétvégére jo idöt mondtak..és tényleg..14 fok:)Ez már nyár ugye:)

Névnapomra, meg szülinapomra kaptam egy motoros nadrágot:)A többi már megvolt, már csak az hiányzott..szép készlet.Shox, protektoros cucc.Fekete..jol áll:D Csak igy szerényen:)Van benne kivehetö bélés is.Most mondjuk nem kellett kivenni.Még azon gondlkozom, hogy nyáron milyen lesz?Most nem fáztam benne egyáltalán..30 fokban, tüzö napon..megsülök?:)

Szoval felrántottam a cuccot, és kitoltam a mocit..:)Felötlöztem szépen, elmentem vele egy kis körre..olyan 100 km re:)Hát csak hogy érezzük milyen a dolog:)

Szépen kulturáltan motoroztam, finoman huztam neki.Elöször csak a városban, aztán kimentem.Mondjuk rátaláltam egy ilyen mellékutra, amin gondolkoztam, hogy ezt mért csináltam?:)Hepe hupás, árnyékos ut...az árnyékban meg vizes volt.Lassan mentem az árnyékos helyeken, féltem nehogy le legyen fagyva, vagy ilyesmi.A föld azért hideg..én meg nem akarok hemperegni rajta:)Elmentem Fehérvárcsurgóig, ott kimentem a 81 es utra.Ez olyan 20 km fehérvártol kb.A 81 es már száraz jó ut.Meg forgalmas.Kikanyarodok, megy elöttem egy suzuki...egy ilyen swift, az újabbik kiadás.Nézem, 60,70,80,100,120,140..na mondom mi van veled báttya?:)Elszabadult a ménes?:)Vagyhát nemtudom..verseny?:)Elmentem szépen mögötte árnyékban, nézegelödtem.Aztán összejött a sor, beálltam én is..zárovonal, hegy 60 as tábla minden..vége..hát mondom akkor haladjunk..vissza egyet..ovatosan odahuzok....aaaaaaaaaaaaaaztakurva gyorsulás..:)Hát kb ugy mentem el a sor mellett mint akik állnak:D Hát ez nem pik pakk alatt van százon, hanem p alatt..nem kell hozzátenni semmit:)picit még huztam neki, olyan mérsékelten 170 ig..aztán megint autó..lassitok..beállok mögé..áh mondom, ez most itt áll, vagy mivan?Lenézek..90..oo..hááát ilyen kevésnek tünik 90..lehajol, odahuz dönt balra, dönt jobbra..leküzdve a probléma:)Döcöllésztem még fehérváron, mondom elmegyek polárdi felé a balcsi irányába..elmentem szépen, nem volt sehol semmi száguldozás..na jo hát mi a száguldozás...?Nem mentem 200 al na..:)Kulturáltan 120-130 körül.Egy sportmotoron ez olyan alapjárat..5-6000 forog  a motor, kénylemes.Van benne exup szelep, ami ugy 10.000 es fordulat felett dolgozik:)Addig csak ugy döcörög pöcörög a cucc..mondjuk gyári dob van rajta, de meg is hagyom rajt, mert olyan jol néz ki szerintem:)Na szoval, hogy ilyen kis alapjáratos motrozgatás volt csak..egyszer egy faluban mondom leelözöm az elöttem haladó autót, picit odahuztam 6. ban, nem is váltottam vissza..az utcán mindenki odakapta a fejét..:)Jo mondom, nyugi srácok, apa közlekedik:)Beértem Polgárdira, mondom szépen hátulról elmegyek akarattya felé.Pöcörgök 60 al, erre meg akar elözni egy e-on os teherautó..beleáll a seggembe..na mondom jo, Nem kell üldözni apát itt, mert stresszes lesz.Huz pöcmöcc..eonos autó eltünt.Na igy helyes:)Átmegyek egy vasuti átjáron, egy ici pici kanyar után, mondom lakott terület vége, gyorsuljunk..huzom neki...érzem, hogy szépen csuszik az eleje..gáz vissza..Hát igen, tél van azért:)Nem tapad ugy a gumi:)Lementem akarattyáig, el enying felé, lepsénynél belekeveredtem valami sorba.Eldöcögök  a falu határáig, ott elöztem egyet kettöt.Szépen beállok olyan 110 re, nézegetem a tájat..mögémáll valam renault clio talán..de az is bele a seggembe.Nem vagyok ideges, de nem értem, mértjo hogy 2 méterre áll be mögém?Már nem azért, de ha valami gáz van és belefékezek, akkor letapos?Valami fiatal versenyzö volt ez is, beépitett xenonos fényszorokkal.Na jo akkor haladjunk..huzom..jön..jön..na de hogy birja ez a kis járgány..:)Jo hát olyan 150 környékéig birta, mondjuk utána ráhajoltam a motorra, és nem nézegettem a tükröt:D Hát..fehérvárig nemigazán ért utol:)Gondolkoztam rajta, hogy vajon mi jár a fejekben?Versenyezni akar, vagy mi a baj?Lassan megyek?:)Vagy ö az ász és lenyom?:)Szerintem életükben nem ültek ilyen motoron..ha ültek volna akkor nem feszegetnék ezt a kérdést, hogy R6 vagy  a Clio megy e jobban..De mondjuk itt fehérváron egy renault thalia is eljátszotta..130 ig nyomta a kerülöuton a belsö sávba, persze nem akart elengedni..volt egy kis hely, kimentem szélsöbe, aztán otthagytam.Ostoba.

Kalandos a motorosélet:)

Ma is elöhoztam a járgányt..kitoltam a garázs elé, beinditottam.Csukom be a garázst, jön egy anyuka meg a kisfia..olyan 4-5 körül lehet a gyerek..egyszer csak beszol, hogy Tetszik a motorod!:)

Aranyos volt..nekem is tetszik:D

Ugy megmosolyogtatott a gyerek:)Szoval mentem egy picit ma is, de már sötétedett, és nyirkos volt az ut..éreztem, hogy nem fog a kerék, mondom, haza is visszük a járgányt, nehogy eldöljek vele..majd a hétvégén ha süt a nap elöveszem megint:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr512647550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása