LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

újév:)

2011.01.05. 20:54 | LPT1 | Szólj hozzá!

Hát na kérem, lement minden decemberi örömünnep.Sikerült is vagy 3 kilot felrántani az ilyen kis karácsonyi kajákkal:)Most meg megkezdödhet a fogyokúraszezon.Karácsonykor olyan kaja van, hogy annak már csak azért se mondok nemet..addig felfüggesztek mindenféle kalóriaszámlálást:)Hát most már elkezdtem a narancs és almafogyasztást:)

Karácsonyra kaptam egy vizforralót, meg egy olyan órát ami kivetiti a plafonra az órát.Utáltam éjjelente ha felébredtem akkor a telefont nyomkodni, hogy hány óra, mert majd kisütötte  a szemem.Most meg kulturáltan az ágy felett ott mosolyog az idő:)A vizforralóval meg melegitem a teavizet..reggel meg este lenyomok egy egy teát.Vagy ilyen májregeneráló gyógyteát nyomok, vagy egy kis zöldteát.

Ma elmentem, meghosszabitottam az uszodabérletemet.Lejárt decemberben, és volt még rajta 9 alkalom.Hát már csak nem hagyom:)Ja igen, a multkor elmentem a dechathlonba és vettem ilyen füldugót.Merthogy a multkor megfeküdt a fülem.Bedugom, be a vizbe, na mondom kipróbáljuk a cuccot:)Lenyomok egy kört, mondom, érdekes, milyen jol hallok, hogy be van dugva a fülem.Odanyulok..op..egyet már el is hagytam:)Na mondom szép.Átraktam a rossz fülembe a maradékot..lenyomtam vagy 10 hosszt..na mondom ez jó megmaradt:)Uszok még egyet..hopp..na az is eltünt..Remek.Azt hiszem, ilyet nem veszek többet..pedig ugy benyomtam, hogy már összenyomtam az agyam:D Még azért jó hogy elötte kipróbáltam, és éreztem én hogy hát hát..ez nem olyan darab ami örökké tart..ugyhogy vettem még egy gyógyszertárban dugót.Legközelebb az fogom használni, remélem az tovább birja.Aztán nem is akartam nagyon sokat uszni dugó nélkül, mert nem kéne hogy fájjon a fülem, nem volt olyan baró érzés.Még ilyen öregurasan végignyomtam egy távot, hátha megtalálom a dugókat, de semmi..Lett egy üres kis dobozom:)

Hát, belekezdünk az új évbe..meglátjuk mit tartogat nekünk:)

Mindenkinek egy jó évet kivánok..remélem sikerül:)

Amugy eddig ez a búék kivánság tetszett a legjobban:

Jelzem mindazoknak, akik 2010-re a legjobbakat kívánták nekem, hogy szar sem teljesült belőle! Épp ezért kérek mindenkit, 2011-re jókívánságként kizárólag készpénzt, alkoholt, vagy üzemanyag utalványt küldjön! Köszi! BUÉK !

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr92563546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása