LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

Megjött:)

2011.01.16. 19:26 | LPT1 | Szólj hozzá!

Reggel jött a telefon..szólt az ember, hogy hozzák a vascicát:D

Mondom neki, hogy hova jöjjön..lementem a sarokra, megvártam öket.Az ember jött autóval, utána meg jött egy srác a motorral..hát mondom bátor, igy eljönni vele januárban:)Mondja, hogy o, postás, birja..mondom minek is öltöztél fel annyira?:)Egy rövidnaci azt hadszoljon:D

Betoltuk a garázsba, feljöttek, megirtuk az adásvételit, beszélgetünk na mondom jolvan rendben van minden.Mondja az ember, hogy a nap fénypontja csak most jön.No mondom hááát mi lesz?Már ugy magamban gondoltam..:D Megint mondja hogy a nap fénypontja..oo basszus..fizetni kéne:)Jaj, mondom de hülye vagyok..:D Megszámolta a pénzt elmentek..én meg lementem a garázsba, felhivtam a családot..mondom hallo.....és beinditottam a cuccot:)Egy garázsban azért van hangja:)

Hát nézegettem még egy darabig..háthm..hmhm..nincs is olyan hideg ugye..:D Jo ruhám sincs..turtam a szekrényt..találtam azért vastagabb nacit meg kabátot..jo lesz az csak egy ici pici kört kunkoritok:D

Lementem, előhoztam..felöltöztem..mentem egy kört a városban..hát mondom no egy kicsit kimegyünk a városbol..:)Ez az 50 es tempo nem annyira jo egy motornak ugye..:)Kikanyarodtam a városból, elkezdtem ugy ovatosan huzni neki, váltás, huzás..50-60-70-80-90...kb ilyen tempoval emelkedett a sebesség..aztán kicsit meghuztam a gázt, hogy olyan 6-7000 ig felmenjen  a fordulat..annyira megindult:D

Na akkor üvöltöttem bele a bukósisakba, hogy aztakurrrrrrrrrrrrrrrva..:D

A vascicárol át is nevezzük oroszlánnéninek..:D Riszpekt az erönek:)

Iszonyat..Olyan könnyen megy 130-140 et, hogy akkor van jo hangja..Meghát..pikk pakk eléri:)na jo elég kimondani hogy pikk és már ottvan:)

A multkor olvastam, irta valami fórumon valaki, hogy eladja a motorját.Ejtöernyözik, és motorozik, nem akarja tovább kockáztatni az életét, inkább eladja a motort:)Hát, hogy mentem egy kört vele, megértem..:)Még milyen szerencse hogy az ejtöernyöt is kipróbáltam:)

Na nézegettem, még vihetem eredetiségvizsgálatra...az is valami 17.000 forint..aztán kötelezö biztositás..azt megnéztem, nem olyan drága, 12012 a K&H nál..aztán még okmányiroda..szo se rola nem olcso igy az átiratás:)Na mindegy, a jövö hét erröl szól majd:)Aztán várom a jo idöt..:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr282588520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása