LPT1

Csak egy egyszerű nyomtatóport mindennapjai:)

Friss topikok

  • alexander77: XDDDD komoly XD (2011.03.19. 18:09) Tavaszi rejtvény:D
  • Zimzizim: Olyanhoz menj, aki nem akar gyógyszert szedetni veled. (2011.02.27. 11:50) Reggeli morfondírozás
  • LPT1: Köszi, az ilyen reklámokat hagyjuk. (2010.11.24. 22:45) Társkereső II rész
  • stodi: köszönöm szépen, élek vele, és örülök, hogy tetszett. (2010.06.14. 18:33) Csajág

Linkblog

Egy laza kör..

2011.03.23. 21:45 | LPT1 | Szólj hozzá!

Ma időben hazaértem a melóból..mondom jó idő van, megyek egy kört a mocival:)

Elmentem Velencére..visszafelé meg a tóparti úton jöttem..hát mondom, haladjunk, ugy rendesen, odahúztam kicsit:)

Mentem talán egy kilométert, ott jó volt az út, kapaszkodtam élveztem a tempot..aztán lassítok, felegyenesedek..o, hát mi ez cucc?Telebombáztam szúnyogokkal a sisakot:)Csak mikor lassan mentem akkor néztem, hogy alig látok ki:)

Csináltam egy képet, persze ezen annyira nem látszik..van egy két bogártetem, de belülről még az is jól látszott ahogy elkenődve picit odébb csúsztak..Hát azt hiszem kell eltenni egy ilyen nedves törlőkendőt, mert ha betalálok valami bogárinvázióba nem fogok semmit sem látni..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lpt1.blog.hu/api/trackback/id/tr172766427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása